Sahramin solmut

perjantaina, huhtikuuta 20, 2007

Hukassa 3; Aikapommi

No niin. Siis löysin kurahousut ja kadotin simapullon. Se ei ole sohvan alla (en tiedä, miksi mies ehdotti, että etsisin sieltä), ei keittiössä, ei makuuhuoneessa, ei sohvatyynyjen takana, ei saunan lauteilla eikä etenkään jääkaapissa, jossa sen pitäisi olla. Eikä keittiön pöydällä, jossa sen olen viimeisen kerran nähnyt. Mies ei ole juonut sitä, ei oikein ole simanjuoja.

Ikävää löytää parin viikon päästä kunnolla käynyt simapullo vaikkapa pyykkikorista tai lastenhuoneen leekolaatikosta. Eikä ole kivaa, jos pommi räjähtää olohuoneessa telkan takana (katsoin sieltäkin).

Sain H&M:ltä ystävällisen kirjeen. Yleensähän yllätyskirjeet ovat vähän ikäviä, niissä mainitaan huomautusmaksusta ja viivästyskorosta ja muita vähemmän kiehtovia asioita.
Tässä luki summan kohdalla mitätöity ja sain tankata papria useampaan kertaan, ennenkuin tajusin, ttä olin onnistunut maksamaan edellisen laskun kahteen kertaan ja nyt minulla olisi sievoinen summa pesämunanan jos vaikka muistaisin joskus tilata jotain sieltä taas.

Mutta nyt mun on siis pakko tilata jotain?

Tunnisteet:

4 Comments:

At 8:57 ip., Blogger muoriska said...

Niin ja niillä on vielä muutaman päivän koko mallistosta ( paitsi ei madonna -10%.. ei sitä voi ohittaa :D

 
At 6:28 ap., Blogger mammaliini said...

mammaliini, mulle kävi kans noin taannoin ja oli ihan PAKKO tilata taas sieltä, kerta rahaakin oli säästössä :DD

 
At 6:29 ap., Blogger mammaliini said...

ja minkähän ihmeen takia mää kirjotin ton viestin alkuun oman nimeni :O. en ole ihan hereillä vielä :DDDD. tai sit mullon paha identiteettiongelma :D

 
At 11:58 ap., Anonymous Anonyymi said...

Mulla on kans kerran käyny noin kilpailevan yhtiön kanssa. =) Pakkohan se on tilata, niin kauan kun muistaa, että on vielä rahaa säästössä. =) Se ei meinaan kuitenkaan kasva korkoa. =D

 

Lähetä kommentti

<< Home