Sahramin solmut

maanantaina, lokakuuta 15, 2007

No löytyi

Siis mä en tajua. Eilen pengottiin (mies ensin pariin kertaan ja minä perässä muutamankin kerran) avainloota eteisestä, kun sitä vara-avainta etsittiin. Ei löytynyt.

Vaan tänä aamuna kun otin auton avaimetkäteeni samaisesta lootasta, niin osuipa sormiini heti Nalle Puh ja se vara-avain. Soitin miehelle, että miksi et kertonut että löysit sen avaimen. No kun ei ollut löytänyt.

Se avain EI TAATUSTI ollut siinä laatikossa eilen, ei ollut. Ja nyt se on.

On se hyvä, että olen lahjakas edes yhdessä asiassa.

Tunnisteet:

1 Comments:

At 8:58 ap., Anonymous Anonyymi said...

Heh, etpä ole ainoa jolle näitä sattuu. Minä olen perinyt isältäni avaimien hukkaamisen. Osaan kyllä hukata mitä tahansa muutakin =)

 

Lähetä kommentti

<< Home