Sahramin solmut

lauantaina, elokuuta 06, 2005

Kun ei saa aikaiseksi...

Aikaakin olisi, mutta ei saa vain tartuttua mihinkään käsiksi. Ibizasta olen kutonut toppia, se on edistynyt kainaloihin asti. Esikoisen pääkallopaita on edelleen kesken, pitäisi kirjoa naama, ja se homma ei vaan kertakaikkiaan suostu alkamaan...

Kummipojalle aloitin nimipäivälahjaa - hyvä olla ajoissa liikkeellä, nimipäivä on joulukuun alussa. Tarkoitus ei alunperin ollut aloittaa tuota nyt, mutta kun tajusin tarkoitusta varten ostamani langan olevankin Lanettin Superwash:ia (100% merinovillaa) Sirdarin Snugglyn sijaan (en käsitä miten olen voinut kuvitella/muistella ostavani Snugglyä ja kuitenkin olen ostanut merinoa...) No, kädet eivät pysyneet irti langasta ja kaulaliina on jo aloitettu.

Huomasin, että en omista 2½ pitkiä puikkoja - pitäisikin tehdä kunnon inventointi tuolla lastenhuoneessa (tai kodinhoitohuoneessa tai harrastehuoneessa tai klubihuoneessa...). Käsityökamani ovat periaatteessa järjestyksessä, mutta ei minulla ole hajuakaan siitä, mitä loppujen lopuksi omistan. Tavaraa on hirveästi, täytyy kai eräiden tapaan ehdä testamentti, kuinka jäämistöäni on kohdeltava. Ettei kukaan polta kallisarvoisia lankojani turhana ryönänä... Saa näistä Huuto.netissä ainakin postikulut katettua...

Venäläiset ovat taas onnistuneet upottamaan sukellusveneen. Taitaa olla sen kansakunnan tiede oppinut paljon jo pelkistä epäonnistumisista. On minusta aika kamalaa, että tällä hetkellä luotettavin avaruustekniikka on venäläisvalmisteista...

1 Comments:

At 11:52 ip., Blogger MysteryKnitter said...

Täältä löytyis pitkiä kakspuolosia vaikka kuinka. Kyl mä voin ne jotenki sulle järkätä, jos tahot. Mä ku neulon enempi kolmepuolosilla ja nelosilla ku kakspuolosilla.

 

Lähetä kommentti

<< Home