Sahramin solmut

tiistaina, tammikuuta 02, 2007

Arki jatkuu

Eilen sain valmiiksi vuoden ensimmäisen käsityön: verkkopontso Hippystä. Jos joku ei ole verkkopontsoa vielä nähnyt, niin... Halusin pitkästä aikaa värejä, ja löysin sopivasti olohuoneen arkkupöydästä lasten esiin mylläämät pinkki-violetti-sinikirjavat Hippy-kerät. Ja kun olin ekan kerän kutonut ja virkannut jo pontsoksi, löysin vielä yhden kerän. Ja muistin, mihin olin ne ostanut... No, ei se mitään, pontso oli tänään jo töissä päällä ja oikein näppärä lämmitin. Toimisto kun on aamuisin kovin kalsea, ennenkuin lämmittimet alkavat tehota.

Nyt päivystän, että H&M lähettäisi minulle tunnukseni, että pääsisin tilailemaan neitille uimapukuja. Tyttö on nukkunut jo muutaman yön postimyyntikuvasto tyynyn vieressä... Tämä on varmaan kosto minulle siitä, että minulla itselläni ei ole hajuakaan siitä, mikä on in tai out tai mitä ne nyt nykykielellä ovatkaan. Ei sen puoleen, eipä HenkkaMaukan kaupasta mulle mitään löydykään, housut ovat kaikkea muuta kuin mairittelevia tällaiselle matalajalkaiselle vartalolle ja jakkujen laatu ahdisti jo rekissä...

Täytynee kaivella kaavat esiin ja ommella itse housut itselleni...