Sahramin solmut

maanantaina, maaliskuuta 10, 2008

Minä se vaan tiiskaan aastioittaa ja luutaalla laakaaseeen laattiioitaaa

Mutta en kuitenkaan. Astiat tiskaa pesukone ja lattian imuroi mies. Mutta minä luuttuan, ainakin ripulit ja oksennukset, koska jos mies joutuu sitä tekemään, joudun sitten siivoamaan hänenkin oksennuksensa. Toiset ne vaan on niin herkkiä. (kumma, että sama mies oli sairaalan ruumishuoneella töissä kun tapasimme).

Mutta Muropaketin ripuli jatkuu (isompi kummipoika on jo torstaista lähtien oksennellut ja ripuloinut, että meillä ollaan päästy helpolla siinä suhteessa - etenkin kun heillä on samassa mahataudissa sekä tämä poika että molemmat vanhemmat ja miehellä vielä keuhkoputkentulehduskin) ja neiti ja esikoinen ihan todellakin ovat terveitä. Minulla on mahatauti. Eipähän tarvitse mennä töihin. Muutamaan päivään.
Kiva.

On se muuten hyvä, että Embotkin myydään nykyään kahdeksan rullan paketissa.

Tunnisteet: ,

2 Comments:

At 9:41 ip., Blogger mammaliini said...

meillon kans jotain taas. tautia. kuinkas muutenkaan.
parantukaa jo, pääsette kohta lehtien palstoille ennätyssairastavaisena perheenä :D

 
At 6:30 ap., Blogger muoriska said...

Miehellä on meillä nyt se vesiripuli ja minä olen se toistaiseksi sairastamaton tyyppi.

Pojalla helpotti kun laitoin maitohappobakteerit kehiin ( eli vesimaitoa pulloon ja pöpöt perään)
Pitää isännällekin juottaa niitä juomia.. otti se kuiten imodiumin...

 

Lähetä kommentti

<< Home