Sahramin solmut

torstaina, marraskuuta 20, 2008

Ooookei...

Paitti kaikki ei ole okei. Mutta kone on sisätiloissa (oli jo aikakin, ulkona -9,5 pakkasta).

Yritetään sopeutua. Siihen, että olen töissä. Siihen, että mies on kotona. Siihen, että meillä ei kohta ole koiraa.

Kaikenlaista on tapahtunut. Nyt työn alla Pikkusiskon lakkiaiset ja etenkin se mekko... Jää kyllä oma mekko tekemättä, mutta ei ole eka kerta.

Rakkaita terveisiä teille kaikille sitkeille sisseille, jotka ovat edelleen unohtaneet poistaa minut seurantalistaltaan.

Olen palannut.

Tunnisteet: ,

6 Comments:

At 7:20 ip., Blogger Villasukka said...

Täällä ollaan - et sinä mihinkään saa karkotettua!

 
At 5:42 ap., Anonymous Anonyymi said...

Ja etkä vie tilaa sieltä listalta, kuulumisiasi on mukava lukea myös harvakseltaan.

 
At 6:43 ap., Anonymous Anonyymi said...

olen kaivannut lievästi huolestuneena.

 
At 6:45 ap., Blogger Eija said...

Welcome back! Aina harvakseltaan (ööö ... lähes päivittäin) olen kurkannut, joko olis uutta tekstiä Sahramilla.
Olen pahoillani koiran puolesta.
Mukavia tulevia lakkiaisia!

 
At 11:16 ap., Blogger Lilli said...

Kiva että oot takas :)

 
At 12:19 ap., Blogger MysteryKnitter said...

I'm sad because of the dog.

 

Lähetä kommentti

<< Home