Sahramin solmut

perjantaina, tammikuuta 19, 2007

Apina

Minut tunnistettiin eilen. Olen joutunut käymään neidin tanssissa nyt koko poppoon kanssa, ja viimeksi Sulkkunen ammatteli siellä pitkään ja hartaasti (tottakai, pitkän hoitopäivän jälkeen oli nälkä) ja tuli sitten puhetta imetysten kestosta. Tällainen hihhuli jäi taatusti ihmisten mieleen...
Eilen eräs äiti riensikin viereeni istumaan ja tokaisi "Sinä olet Sahrami!" No niinhän minä olenkin!

Kaikki tuntevat apinan, apina ei tunne ketään.

Tunnisteet:

3 Comments:

At 7:24 ap., Blogger mammaliini said...

mut on kanssa joskus tunnistettu. ensin se tuntuu inhottavalta, mutta sitten sen unohtaa :D.
kerran yksi tuttu soitti, että olivat paikallisessa äiti-lapsikerhossa jutelleet mun nettipersoonasta ja hän oli tunnistanut mut. jes :D.
ollaan apinoita :D.

 
At 10:49 ap., Anonymous Anonyymi said...

Sahrami, minä haluaisin nyt tunnistaa sinut tai siis saada postitusosoitteesi.
Olen pitänyt vuoden ajan blogia ja ajattelin ilahduttaa sinua ylläyksellä, Olit ensimmäinen joka kirjoitti kommentin uuteen blogiini.
Blogini yläreunassa on emailosoitteeni, odotan...

 
At 11:49 ap., Blogger MysteryKnitter said...

Noinhan se tahtoo olla.

 

Lähetä kommentti

<< Home