Sahramin solmut

perjantaina, maaliskuuta 06, 2009

Kehujakin välillä

Postin mukana tuli pankista tiliote esikoiselle. Oli mennyt maksupalvelun kautta parikymppiä Saunalahdelle. Mielenkiintoista, emme käytä lainkaan maksupalvelua ja pojan tiliä ei ole liitetty nettipankkiinkaan juuri siitä syystä, että ei tulisi vahingossa makseltua hänen tililtään mitään. Eikä meiltä mene Saunalahdelle rahaa kuin satunnaisesti pieniä määriä, ei tuollaista kaksikymppistä.

Soitin pankin asiakaspalveluun, jossa asiakspalvelija kovasti ihmetteli, että ei hänen kohdalleen ole koskaan tuollaista sattunut, hän lähteekin heti selvittelemään asiaa. Vartti meni ja puhelin soi. Sama asiakaspalvelija soitti ja pyyteli kovasti anteeksi, että oli maksupalvelussa käynyt näppäilyvirhe, väärä tilinumero maksajan paikalle. Summa palautetaan pojan tilille ensi tilassa.

Olen hyvin tyytyväinen, virheitä sattuu kaikille, mutta ne voi aina korjata. Kun asiakaspalvelu on noin ystävällistä ja nopeaa, niin minulla on nyt itseasiassa parempi mieli kuin mitä oli ennen postin tuloa!

Tunnisteet:

1 Comments:

At 2:55 ip., Blogger Irena said...

Toiset ovat luotuja asiakaspalvelutyöhön.

 

Lähetä kommentti

<< Home