Sahramin solmut

torstaina, marraskuuta 01, 2007

Iiiiso kone

Mä olen tällä viikolla päässyt ihailemaan montaa iiiisoa konetta. Näillä pääsisi Discoveryn "Mahtavat masiinat" sarjaan. Sadan tn nosturi oli kiva, sen 80tn pikkuveli oli melkein yhtä kiva, sillä pääsin seuraamaan nostojakin. Mutta ihan lelujahan ne on, kun vertaa niitä niillä nostettaviin koneenosiin... Mä tykkään kitamurskaimista - jotenkin ne sopii mun tämänhetkiseen mielialaani. Jos kuljettimen yksittäisillä osilla on mittaa 20m, niin se se vasta onkin kiva kokoonkasattuna.

Toisaalta olen taas löytänyt monia töitä, joita en missään nimessä haluaisi tehdä.
Kaikesta hauskasta seuraa krapula, niin tästäkin. Huonoilla optisilla ominaisuuksilla varustetut suojalasit päässä kaksi päivää aiheuttaa mulle kamalan päänsäryn.

Esikoinen on kuumeessa, ja Muropaketti naputteli korvakuumemittarin uuteen uskoon. Mikäs olikaan fahrenheittien muuntosuhde celsiusasteiksi...

Tunnisteet: ,