Sahramin solmut

keskiviikkona, marraskuuta 25, 2009

Auts

Eilen tähän aikaan minua taidettiin kärrätä leikkaamosta heräämöön. Heräsin kyllä vasta neljältä, ja silloinkin vain totesin, että on viime aikoina kerääntynyt vähän univelkaa, ja jatkoin kuorsaamista... Onneksi heräämön hoitsu muisti minut 1,5v takaa ja jaksoi uskoa, että olen ihan tolkuissani, vähän vain väsynyt...

Eilen aamulla herätessäni totesin, että nyt on jokin vinossa. Sain laitettua lapset kuntoon ja vietyä hotioon, ja sen jälkeen totesin, että nyt tämä tyttö taitaa tarvita enemmän opiskelleen apua. Työterveyshuollon kautta ensiapuun ja sieltä leikkuriin - umpisuoli poistettiin tulehtuneena.

Mutta totuttuun tapaanhan minä en kauaa sairaalassa viihdy, joten 22 tuntia leikkauksesta olin jo matkalla kotiin. Nyt pöydänkulmalla nököttää pussillinen pillereitä ja sohvannurkka tuntuu mukavalta.

Olen onnekas, kun minun kohdallani hoitoonpääsy oli helppoa, ja hoito itsessään toteutettiin nopeasti. Kiitos K-HKS. TAYSsiin terveisiä, että joskus kannattaa asiakasta/potilasta kuunnella, Kaisahan taitaa vieläkin odotella operaatioon pääsyä, vaikka ongelma on tiedossa, ei tarvitsisi enää mitään selvitellä...

Tunnisteet:

2 Comments:

At 7:24 ip., Blogger Kangaskasa said...

Paranemisia sinulle! Nopeasti olet kotiutunut.

 
At 9:31 ip., Blogger Villasukka said...

Lepää nyt kunnolla!

 

Lähetä kommentti

<< Home