Sahramin solmut

torstaina, huhtikuuta 09, 2009

Vihdoin taukoa

Huh.

Tänään oli viimeinen juhla ennen pitkää taukoa. Neitin ekat kaverisynttärit. Mä olen aivan poikki. Mansikkakakku kelpasi 2/3 vieraista. Suklaatuutit kelpasivat 2/3 vieraista. Yksi vieras joi kokista ja söi keksejä ja sipsejä. Hehkuvat coctail-tikut olivat huippuhauskoja. Mun kestokykyni tulee rajoilleen 1,5 tunnissa.

Tosin suurin syy loppuunpalamisen tunteeseen on se, että aamulla ajoin naapurin (no, kilometrin päässä) koiran päälle. Tassu hajosi, mutta en ole kuullut, että miten. Itseasiassa koira kävi auton kimppuun, mutta jäi toiseksi. Ottaa päähän ja harmittaa ja hävettää ja ahistaa kaikkea samaan aikaan. Mä sentään poden huonoa omaatuntoa, jos ajan vahingossa kastemadon yli (ja huomaan sen, yleensä en huomaa, onneksi). saati nyt... Onneksi koiralle ei kai sattunut muuta kuin tuo takajalka, ainakaan naapuri ei ole soittanut perään. (olen jo kahteen kertaan tänään ollut ko. naapurien kanssa puheissa asiasta, viimeksi juuri ennen eläinlääkärireissua)

Tunnisteet: , ,

1 Comments:

At 9:51 ap., Blogger Irena said...

Toivottavasti naapurin koira voi hyvin ja takatassu paranee.

Itsekin poden huonoa omaatuntoa jokaisen auton alle jääneen eläimen puolesta, vaikka en olisi itse ajanutkaan. Ja jarrutan jokaisen pienen hiirenkin vuoksi - ei kyllä kovin järkevää, varsinkin jos takana tulee joku joka ei ole ymmärtänyt pitää turvaväliä.

 

Lähetä kommentti

<< Home